Medialog fa creativitats?

No, les creativitats les ha de proporcionar l'anunciant, idealment a través de la seva agència creativa. En alguna ocasió hem fet alguna adaptació o alguna composició de post per a xarxes socials, però això són tasques que requereixen creatius publicitaris. Nosaltres som experts en planificació i compra de mitjans.

Quant em costarà el servei de medialog?

Som un cost variable per al client, és a dir, no pretenem cobrar un fee fix. Percebem remuneració si hi ha campanya i, si no n'hi ha, medialog no suposa cap cost per al client. Quant cobrem? Un percentatge d'un dígit sobre la inversió que es realitzi.

Com em presento per a treballar a medialog?

Encantats de conèixer-te. Tingues en compte que som ultra prudents ampliant plantilla. En serveis, el cost de personal és el cost més elevat i a més fix. Busquem la màxima estabilitat laboral a llarg termini i això implica prudència. Escriu a team@medialog.es, adjunta el teu CV i, sobretot, el teu perfil a LinkedIn.

Pot medialog assessorar-me per una campanya internacional?

Per descomptat, tenim la nostra operació a Espanya, però activem campanya a qualsevol lloc del món.

Treballeu amb agències creatives?

Sí, però no. És a dir, col·laborem amb algunes excel·lents agències de publicitat i fem negocis junts. Mai ens encarreguen plans de mitjans per només complementar les seves propostes creatives. Quan ens criden hi ha una possibilitat real de comprar mitjans. Per exemple, mai aconseguiríem comprar mitjans per a una marca global alineada amb una multinacional publicitària.

Us presenteu a concursos?

Sí, avaluant bé l'esforç-oportunitat. Les probabilitats de guanyar són sempre baixes i els anunciants no solen remunerar els concursos. Busquem una relació a mitjà i llarg termini amb els anunciants, no per comoditat, sinó perquè una relació allargada en el temps eficiència el servei i evita estratègies errònies.

Pertanyeu a un grup publicitari?

Medialog és una agència independent i així ho serem a futur. No descartem col·laborar en iniciatives associatives per a optar a clients molt grans, evitant entrar a cap inversor en el nostre capital. No creem la nostra agència per a lucrar-nos, sinó per a gaudir del nostre treball sense pressions externes.

Quina és la diferència entre una agència creativa i una altra de mitjans?

Una agència creativa sap què dir i com expressar-ho tenint en compte el públic objectiu, mentre una agència de mitjans com medialog sap com, quan, on i de quina manera s'arriba a aquest públic objectiu minimitzant costos. Ens encarreguem de construir un pont entre el missatge d'una marca i el públic objectiu per tal que interactuïn.

Amb quins tipus de clients treballeu?

Ens agraden tant les empreses privades com les públiques. Els nostres clients són sobretot de tipus B2C (empresa a consumidor), encara que també hem fet campanyes per a empreses B2B (empresa a empresa). El pressupost és gran per a qualsevol anunciant, sigui enorme o modest, i el nostre objectiu és ajudar-los sempre a créixer.