Atresmedia d’Espanya ha decidit deixar de comercialitzar la seva audiència a cost per GRP. La mesura s’implementa després de veure que algunes OTT i sobretot el VOD creix imparablement i ho fa a un CPM infinitament superior a la TV lineal. El mercat publicitari sembla no qüestionar-se el cost de l’audiència en digital o desconeix que la TV lineal és infinitament més barata. A més, la TV lineal és capaç d’oferir unes cobertures immediates que no justifica una comercialització a preu de saldo, almenys en comparació amb Netflix i altres players. Per a contrarestar la tendència de mercat, Atresmedia encapçala una iniciativa canviant les regles de joc i transformant el seu cost GRP a CPM per a mostrar al mercat l’oportunitat de comprar a preus molt competitius, especialment en comparació amb el VOD. Però, no tot són avantatges… Continua llegint
Quines conseqüències té la venda a CPM de la televisió lineal?
Atresmedia de España ha decidido dejar de comercializar su audiencia a coste por GRP. La medida se implementa tras ver que algunas OTT y sobre todo el VOD crece imparablemente y lo hace a un CPM infinitamente superior a la TV lineal.
- maig 8, 2023
- Advertising media planning
- Written By : medialog